عدم توجه لازم به کانون های مساجد زنگ خطری برای فرهنگ است

خبرگزاری شبستان: مدیر کانون فرهنگی هنری صالحین اسلام آباد غرب با تاکید بر لزوم توجه به کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: عدم توجه لازم به کانون ها زنگ خطری برای فرهنگ است.

میثم رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا مراجعه به کانون بسیار کاهش یافته است و از این رو فعالیت های حضوری محدود شده است.
مدیر کانون فرهنگی هنری صالحین اسلام آباد غرب افزود: در این ایام سعی شده نسبت به توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک میان مردم و اعضای کانون اقدام شود و همچنین کلاس‌های قرآن با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شود.
وی تصریح کرد: همچنین به منظور برگزاری کلاسهای آموزشی از ظرفیت فضای مجازی استفاده شده است.
رجبی با گلایه از نبود فضا برای فعالیت کانون عنوان کرد: مسجد محله نیز کوچک است و امکان فضاسازی و حتی چیدن وسایل کانون در آن وجود ندارد.
وی با تاکید بر لزوم تخصیص اعتبارات مناسب به کانون های مساجد گفت:  کانون های مساجد در هفته دفاع مقدس می توانند بهترین مراکز فرهنگی باشند چه اینکه در دوران جنگ  رزمندگان از مساجد به جبهه‌ها اعزام می‌شدند و کانون‌ها محل تجمع بودند.
مدیر کانون فرهنگی هنری صالحین اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: عدم توجه لازم به کانون های فرهنگی هنری مساجد زنگ خطری برای فرهنگ خواهد بود.

کد خبر 976512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha