«چرایی و چگونگی ماندگاری داعش» بررسی می شود

نشست «چرایی و چگونگی ماندگاری داعش» در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست «چرایی و چگونگی ماندگاری داعش» از سلسله نشست های موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در هفته دفاع مقدس دوشنبه هفت مهر ساعت یازده در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود. در این نشست، قادر آشنا و محمد باقر خرمشاد سخنرانی می کنند.

 

«قادر آشنا» از رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس، مدیر کل هنرهای نمایشی است. در کارنامه کاری وی مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، قائم مقام نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، عضو هیئت امنای جهاد دانشگاهی کشور، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور، مشاور معاونت فرهنگی و امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های البرز و کهگیلویه و بویراحمد به چشم می خورد.

 

«محمد باقر خرمشاد» در سال 1342 در گنبد کاووس به دنیا آمد. کارشناسی ارشد خود در رشته علوم سیاسی را از دانشگاه لیون 2 فرانسه و دکترای جامعه شناسی سیاسی را نیز از همان دانشگاه گرفت. وی مترجم، نویسنده و استاد دانشگاه است. معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، مسئول دفتر مطالعات سیاسی مرکز پژوهش های مجلس، معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی، معاون ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و معاون وزیر علوم و تحقیقات از جمله سمت هایی است که در کارنامه کاری خرمشاد دیده می شود.

 

وی کتاب هایی همچون مردم سالاری دینی، بازتاب های انقلاب اسلامی ایران و جایگاه تمدن ایران امروز در جهان اسلام نوشته است و کتاب های قدرت های منطقه ای ایران  و اندیشمندان علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی ایران را ترجمه کرده است.

کد خبر 976527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha