همدلی مسئولین زمینه ساز خدمت رسانی بهتر به مردم است

رحیمی گفت: در مدیریت مطلوب باید به واقعیت ها بپردزیم و مشکلات را بشاسیم تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم که این امر در گروی همدلی مسئولان در حوزه های مختلف است که موجب تسریع خدمات رسانی به مردم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (یکشنبه 6 مهر) در مراسم افتتاح فاز 2 ایستگاه متروی «امام حسین (ع)» شیراز گفت: فعالیت دستگاه های اجرایی، شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز و مهندسان و کارگران در به ثر رساندن این ایستگاه قابل تجلیل است.

استاندار فارس افزود: یاد و خاطره شهدا باید عملا گرامی داشته شود که با عمل به اهداف آنها همچون آبادانی و سرافرازی ملت محقق می شود و افتتاح پروژه های شهری از نمونه آنهاست.

وی اضافه کرد: عرصه تلاش و فعالیت، مصداق جهاد است و مدیریت مطلوب در به نتیجه رساندن این فعالیت ها نقش موثری دارد که خوشبختانه این نمودها در مدیریت شهری شیراز دیده می شود.

رحیمی تاکید کرد: امروز یک کیلومتر اجرای پروژه به ازای چندین کیلومتر در مقایسه با گذشته هزینه می برد و در سختی هاست که مدیریت مطلوب توانمندی خود را نشان می دهد که باید از منابع موجود بهترین استفاده را برای توسعه کشور کرد.

استاندار فارس ادامه داد: در مدیریت مطلوب باید به واقعیت ها بپردزیم و مشکلات را بشاسیم تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم که این امر در گروی همدلی مسئولان در حوزه های مختلف است که موجب تسریع خدمات رسانی به مردم می شود.

وی با ابراز رضایت از افتتاح فاز 2 ایستگاه متروی «امام حسین (ع)» شیراز گفت: بهره برداری از این پروژه ارشمند است که از نظر شهری، ترافیکی و محیط زیستی پیامدهای مطلوبی در پی دارد و  انعکاس این اقدامات دولت توسط اصحاب رسانه، نقش موثری در معرفی کارآمدی های دولت دارد.

کد خبر 976643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha