آسیب‌شناسی و بررسی نیازهای فرهنگی اولویت سازمان تبلیغات است

حجت‌الاسلام موسوی آسیب‌‌شناسی و بررسی نیازهای فرهنگی بندرماهشهر را اولویت سازمان تبلیغات دانست و گفت: امیدواریم بر اساس همین بررسی‌ها و با کمک سایر مجموعه‌های فرهنگی بتوانیم اقدامات موثری در این راستا انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه این شرکت امروز (یکشنبه ۶ مهر) با حجت‌الاسلام سید عابدین موسوی رئیس اداره تبلیغات ویژه اسلامی بندرماهشهر دیدار کردند.

 

این دیدار با هدف بررسی موضوعات فرهنگی منطقه و نقش شرکت‌های پتروشیمی در تقویت اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرستان بندرماهشهر برگزار شده است.

 

«حجت‌الاسلام سید عابدین موسوی» رئیس اداره ویژه سازمان تبلیغات اسلامی بندرماهشهر با اشاره به بخشی از اقدامات این مجموعه در سالجاری اظهار کرد: آسیب‌شناسی و بررسی نیازهای فرهنگی منطقه اولویت ما است که امیدواریم بر اساس همین بررسی‌ها و با کمک سایر مجموعه‌های فرهنگی بتوانیم اقدامات موثری در این راستا انجام دهیم.

 

«آتش زمزم» مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی نیز در این دیدار بر استفاده از نظر کارشناسان این مجموعه تاکید کرد و افزود: در اجرای برنامه‌های فرهنگی متعلق به تقویم فرهنگی شرکت‌های پتروشیمی نیز این ظرفیت وجود دارد که نظر کارشناسان فرهنگی که با منطقه نیز آشنایی دارند اخذ شود و سازمان تبلیغات اسلامی نیز می‌تواند همراهی موثری در این خصوص داشته باشد.

 

گفتنی است، در پایان نیز نشستی با حضور مسئول شورای هیئات مذهبی و سایر دست‌اندرکاران فرهنگی و مذهبی شهرستان که همکاری نزدیکی با سازمان تبلیغات اسلامی دارند انجام شد و تبادل نظر در این خصوص صورت گرفت.

 
کد خبر 976715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha