توزیع بیش از هزار بسته مهرتحصیلی بین دانش آموزان نیازمند سطح استان

حجت الاسلام داداش زاده گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس ،۱۰۲۴ بسته مهر تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند سطح استان توزیع شد.

«حجت الاسلام والمسلمین ناصر جوانبخت»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، با اشاره به طرح‌های اجرایی اوقاف در راستای کمک به نیازمندان اظهار کرد: طرح‌های اجرایی این اداره کل در راستای عمل به نیات واقفان خیراندیش اجرایی می‌شود که طرح مهر تحصیلی از جمله برنامه‌های خیرخواهانه در راستای تامین کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان مستعد است ها مهر تحصیلی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌غربی افزود:  در سطح استان ما موقوفاتی با همین نیت وجود دارد و در همین محل نیز هزینه می‌شود و نهادینه سازی و ترویج فرهنگ وقف امری ضروری برای ارتقای فرهنگ، معنویت و رفع نیازهای جامعه است.

وی تصریح کرد: در کنار حفظ و احیای موقوفات باید در زمینه ایجاد وقف های جدید اقدام شود.

این مسئول از توزیع ۱۰۲۴بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان به مناسبت بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: بسته مهر تحصیلی که شامل کیف، دفتر، مداد، مدادرنگی و سایر موارد است، تهیه و طبق نیات واقفان خیراندیش به دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اهدا می‌شود.

گفتنی است، طرح مهر تحصیلی در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در همه استان‌های کشور اجرا می‌شود

کد خبر 976803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha