بهره برداری از ۱۰ واحد مسکن محرومین در رشت

به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۰ واحد مسکن محرومین امروز(۶مهر) در رشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمد عبدالله پور » امروز (یکشنبه،۶مهر) در حاشیه افتتاح ۱۰ واحد مسکن محرومین شهر رشت اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس امسال ۱۳۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد به‌همت سپاه استان و بسیج و خیران برای مردم گیلان افتتاح شد.


فرمانده سپاه قدس گیلان با اینکه ۱۰ واحد از این مجموع امروز در شهرستان رشت افتتاح شد گفت: این واحدها با همکاری کمیته امداد امام و سپاه قدس و خیران گیلان ساخته شده است.

وی تصریح کرد: در بحران اقتصادی امروز کمک به همنوع یکی از مقوله های است که همه دستگاههای حمایتی و خیرین بایستی بدان توجه داشته باشند.‌

«سیداکبر قاسمی» نیز در این مراسم اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس امسال ۴۸۰ برنامه شامل ۸۰ برنامه محوری در شهرستان رشت اجرا شده است.


فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه افتتاح ۱۰ واحد مسکن محرومان تحت پوشش کمیته امداد بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس بود گفت: رفع مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی همواره مورد توجه سپاه بوده است.

قاسمی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات لازم جهت افتتاح این واحدها توسط سپاه و در قالب هدیه مقام معظم رهبری تامین شد افزود: هزینه ساخت هر واحد ۸۵ میلیون تومان است که بخشی توسط کمیته امداد و مابقی نیز توسط سپاه و خیران و بخشداران و دهیاران تامین شد.

وی تصریح کرد: ساخت ۴۲ واحد مسکن محرومان برعهده سپاه ناحیه مرکزی رشت است.


فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خاطرنشان کرد: از این میزان، تعداد ۲۵ واحد تکمیل و تحویل داده شده و مابقی واحدها نیز حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است بخشی تا ۲۵ مهر و مابقی نیز در هفته بسیج تکمیل می شود.

کد خبر 976870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha