اجرای ۳۳ عنوان برنامه در هفته گردشگری آذربایجان‌غربی

جباری گفت: در هفته گردشگری امسال ۳۳ عنوان برنامه از جمله اجرای تورهای آشناسازی اصحاب رسانه و راهنمایان گردشگری و تجلیل از فعالان گردشگری برگزار می‌شود.

«جلیل جباری»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: در هفته گردشگری امسال 33 عنوان برنامه از جمله اجرای تورهای آشناسازی اصحاب رسانه و راهنمایان گردشگری و تجلیل از فعالان گردشگری برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی افزود: برنامه‌های امسال هفته گردشگری اغلب به صورت مجازی بوده و مراسم‌های حضوری نیز در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی تجلیل از فعالان صنعت گردشگری، همایش بین‌المللی شمس و مولانا به صورت وبینار، برگزاری دوره‌های آموزش ویژه فعالان گردشگری، برگزاری تورهای آشناسازی اصحاب رسانه و راهنمایان گردشگری، معرفی آنلاین ابنیه تاریخی، برگزاری نمایش عکس معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، به صدا درآمدن زنگ گردشگری در مدارس،

برگزاری مسابقه نقاشی دانش‌آموزان و پاک‌سازی اماکن تاریخی و گردشگری را از جمله برنامه‌های هفته گردشگری عنوان کرد.

جباری با اشاره به اینکه شعار امسال روز جهانی گردشگری توسعه گردشگری روستایی است، تصریح کرد: توجه به گردشگری در روستاها می‌تواند درآمدزایی، اشتغال، نشاط اجتماعی و توزیع عادلانه درآمد را در پی داشته باشد.

 

کد خبر 976970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha