۵ میلیارد تومان برای آسفالت معابر روستاهای دره شهر هزینه شده است

فرماندار شهرستان دره شهر گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۵ میلیارد تومان برای آسفالت معابر روستاهای این شهرستان هزینه شده است.

«کیانوش محمدنژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری  شبستان  در ایلام، اظهار کرد: این میزان اعتبار از محل سیل، ارزش افزوده و اعتبارات شهرستانی هزینه شده است.

 

وی  تصریح کرد: تاکنون کار آسفالت 40 روستای این شهرستان و  بیش از ۲۲ روستا در بخش مرکزی و ماژین به اتمام رسیده است، گفت: تا پایان مهرماه آسفالت 5 روستا دیگر در دستور کار قرار دارد.

 

فرماندار شهرستان دره شهر یادآور شد: انجام پروژه های عمرانی و مشارکت های مردمی در تسریع پروژه ها همچون آسفالت خیابان و معابر روستاها در ماندگاری روستائیان و جلوگیری از مهاجرت آنها به شهرها بسیار تاثیر گذار است.

 

محمدنژاد یادآور شد: مشارکت مردم در تحقق برنامه ها برای سازندگی و توسعه شهرستان یک موضوع مهم است که موجب دلگرمی مسئولین در جهت خدمت هر چه بشتر به مردم می گردد.

 

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید خدمات قابل قبولی صورت گرفته است و تلاش ما بر این است که علاوه بر افزایش اعتبارات شهرستان، سطح خدمات به شهروندان نیز بیشتر شود.

 

کد خبر 976990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha