سیستان و بلوچستان جزء استانهای  برتر در جذب اعتبارات خیرین مدرسه ساز است

مدیرکل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان جزء پنج استان برتر کشور در جذب اعتبارات خیرین مدرسه ساز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «رضا سرحدی نیا» در نشست خبری با خبرنگاران بیان داشت: از سال گذشته تا کنون بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس تفاهم نامه با خیرین منعقد شده است.

 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان از رشد اعتبارات دولتی خبر داد و خاطرنشان نمود: ۶۰۰ میلیارد تومان سهم اعتبارات اختصاص یافته دولت به سیستان و بلوچستان در سال جاری است.

 

وی افزود  از مهر سال گذشته تا مهر سال جاری هزار و ۵۰۰ کلاس درس تحویل نظام آموزش و پرورش استان شده است.

 

سرحدی نیا با معرفی وب سایت مهر مدرسه افزود: برای استان سیستان و بلوچستان دو پروژه ۳ و ۶ کلاسه را در این سامانه تعریف شده است و من اینجا از تمامی هم وطنان علی الخصوص هم استانی های خود دعوت می کنم تا با پرداخت هزینه حتی یک آجر در ساخت این مدارس مشارکت نمایند.

 

مدیر کل نوسازی مدارس استان هدف پویش ملی آجر به آجر را جمع آوری کمک های خرد هموطنان عنوان کرد و خاطرنشان نمود: آنچه برای ما مهم است بحث فرهنگ سازی مشارکت عموم مردم در ساخت مدارس است تا هر شخصی با هر سطح درآمد که دغدغه ساخت فضاهای آموزشی را دارد بتواند در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت نماید

کد خبر 976995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha