۳۴ نفر بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ نفر بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که مجموع بیماران به رقم ۲۲۹ نفر رسید.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 34 نفر بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که مجموع بیماران به رقم 229 نفر رسید.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه 4 بیمار به دلیل وخامت حال جان خود را از دست داده اند و مجموع فوتی ها نیز به رقم 646 نفر از ابتدای شیوع این بیماری ثبت شده است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: طی همین مدت 35 بیمار بهبود یافته نیز از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

 

حبیب زاده افزود: هم اکنون 50 بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر متخصصان قرار دارند.

 

وی خاطر نشان کرد: شهرستان های اردبیل و مشگین شهر در وضعیت قرمز، شهرستان های خلخال و گرمی در وضعیت نارنجی، شهرستان های نیر، نمین، سرعین، اصلاندوز، بیله سوار و پارس آباد در وضعیت زرد و شهرستان کوثر در وضعیت سفید قرار دارد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اذعان داشت: ثبات وضعیت قرمز در شهرستان های اردبیل و مشگین شهر نشان از عدم رعایت بهتر مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

 

حبیب زاده تاکید کرد: همچنان از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت ضوابط بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری داشته باشند تا زمینه شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش یابد.

کد خبر 977045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha