اشتغالزایی بیش از ۲ هزار نفر با راه‌اندازی فاز اول پروژه آبزی‌پروری و شیلات بندرماهشهر

بیرانوند گفت: فاز اول پروژه آبزی‌پروری و شیلات بندرماهشهر با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال در بیش ۲ هزار هکتار و با اشتغالزایی مستقیم ۲ هزار و ۱۰۰ نفر ظرف مدت ۲ سال احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «محسن بیرانوند» امروز (دوشنبه ۷ مهر) در جلسه بررسی روند ساخت پروژه آبزی‌پروری و شیلات بندرماهشهر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بندرماهشهر در زمینه اشتغال و تولید که مغفول واقع و کمتر به آن پرداخته شده، موضوع استفاده از ظرفیت‌های دریا به‌ویژه در بحث آبزی‌پروری و شیلات بوده که می‌توان با بهره‌مندی از این ظرفیت گام‌های موثری در اقتصاد و شکوفایی منطقه برداشت.

 

فرماندار شهرستان بندرماهشهر افزود: در همین راستا یکی از موضوعاتی که در کمیته توسعه متوازن شهرستان و با توجه به نامگذاری امسال به‌نام جهش تولید، مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت بحث استفاده از ظرفیت‌های سواحل و دریا در شهرستان بود که توانستیم با همکاری سایر بخش‌ها به‌ویژه صنایع پتروشیمی منطقه در شورای راهبردی در این زمینه طرحی در ۲۳ هزار هکتار مورد تصویب قرار دهیم.

 

وی اضافه کرد: فاز اول این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال در بیش ۲ هزار هکتار و با اشتغالزایی بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر به‌طور مستقیم و چند ده هزار نفر به‌طور غیرمستقیم اجداث می‌شود و امیدواریم با تمام تلاش دست‌اندرکاران ظرف مدت ۲ سال ساخته و به بهره‌برداری برسد.

 

بیرانوند در پایان خاطر نشان کرد: تمامی سعی و تلاش ما بر آن است تا با فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم در سایر بخش‌ها به‌ویژه در زمینه‌های اقتصاد محور و اشتغالزایی موجبات رشد و شکوفایی و توسعه پایدار شهرستان را جهت رضایتمندی شهروندان بندرماهشهر و کشور به ارمغان آوریم.

 

کد خبر 977079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha