چهارمین دوره جایزه کتاب سال ایلام برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه چهارمین دوره جایزه کتاب سال ایلام برگزار می شود، گفت: آخرین مهلت ارسال اثر به جایزه کتاب سال ایلام مهرماه سال جاری خواهد بود.

«عمران خود آموز» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: چهارمین دوره جایزه کتاب سال با مشارکت موسسه فرهنگی، هنری اقلیم هشت ایلام و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اجرایی شده است.

 

وی هدف از برگزاری جایزه کتاب سال را حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و مصححان و ناشران متعهد و ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی، اعتلا و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی عنوان کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام یادآور شد: تا کنون سه دوره موفق از جایزه  کتاب سال استان ایلام با استقبال کم نظیر مولفان، نوسندگان و ناشران استان  برگزار شده است که نتایج و آثار بسیار مثبتی در راستای ارتقای سطح فرهنگ مطالعه و تشویق نویسندگان و مولفان به منظور پرداختن به موضوعات مرتبط با استان داشته است.

 

خودآموز  با بیان اینکه  دوره اول جایزه کتاب سال در سال 95  برگزار شد، تصریح کرد: دوره های دوم و سوم این جایزه در سال های 96 و 97 برگزار شد و علاقه‌مندان به ارسال آثار به چهارمین دوره نیز می‌توانند آثار خود را به نشانی ایلام، انتهای خیابان 24 متری رسالت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام دبیرخانه جایزه کتاب سال ارسال یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 33338510 و 33334730 تماس حاصل کنند.

 

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بابیان اینکه آخرین‌مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جایزه کتاب سال ایلام تا پایان مهرماه سال جاری است، خاطرنشان کرد: از تمام ناشران و مؤلفان ایلامی برای ارسال اثر به دبیرخانه جایزه کتاب سال ایلام دعوت می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه آیین اختتامیه چهارمین دوره جایزه کتاب آذرماه  سال جاری برگزار خواهد شد، یادآور شد:  علاقه مندان به شرکت در جایزه کتاب سال ایلام می توانند ۲ جلد از کتاب منتشر شده خود را (در تمام حوزه ها)  در سال  ۹۸ به دبیرخانه جایزه کتاب سال ایلام ارسال کنند.

 

خودآموز خاطرنشان کرد: سال گذشته در جریان برگزاری  سومین دوره از جایزه کتاب سال ایلام پس از اعلام فراخوان در مجموع ۶۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود.

کد خبر 977127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha