ادامه طرح سه شنبه های تکریم در استان لرستان

ابدالی پور با اشاره به اینکه طرح سه شنبه های تکریم تا پایان سال جاری ادامه دارد، گفت: امروز در ادامه این طرح خانواده شهید« فرشاد شفیع پور» تجلیل می شوند.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد،  اظهار داشت: طرح ملی سه شنبه های تکریم به گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس آغاز شده است و تا پایان سال جاری ادامه دارد.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود:این طرح توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناطق شهری و روستایی استان برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: « سه شنبه های تکریم» فرصتی مناسب برای آشنا شدن نسل جوان و نوجوان با  زندگی نامه شهدا و الگو سازی مناسب برای این نسل است.

 

ابدالی پورادامه داد: این طرح همزمان با سراسر کشور به صورت ویژه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این طرح موجب تقویت ارتباط با خانواده های معظم شهدا شده است، تصریح کرد:  در این طرح با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد، ائمه جماعات به همراه فعالان فرهنگی مساجد با حضور در منزل شهدای منطقه خود، ضمن تکریم خانواده معظم شهدا، وصایای شهدا را نیز بازخوانی می کنند.

 

 مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: امروز با حضور جمعی از مسئولان استان  در ادامه طرح ملی « سه شنبه های تکریم» خانواده شهید «فرشاد شفیع پور» تکریم می شوند.

کد خبر 977150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha