۲۵آبان آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر مازندران

قنبری مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر را تا ۳۰ آبان ماه ذکر کرد و گفت: تاریخ نشر آثار باید از اول بهمن ماه ۹۸ تا ۲۵ آبان ماه ۹۹ باشد و آثار حتماً باید در یکی از رسانه های مجازی یا مکتوب نشر داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «هادی قنبری» امروز( ۷مهر) در نشست خبری ویژه رونمایی پوستر جشنواره رسانه ای ابوذر استان مازندران بیان کرد: امسال دومین باری است که این جشنواره برگزار می شود در دوره قبل محدودیت کم بود امسال با محدودیت‌ها و کیفیت بیشتر برگزار می‌کنیم.

 

دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر استان مازندران افزود: در جشنواره دوم یک سری از بخش ها حذف شد با نگاه تخصصی تر برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه خبرنگاران از امروز تا ۳۰ آبان ماه سال جاری برای ارسال آثار به این جشنواره فرصت دارند، خاطرنشان شد: دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر در دوره  گذشته خبرهایی دریافت کرد که جایی منتشر نشده بود، امسال باید آثار ارسالی لینک خبر داشته باشد، اخباری که نام خبرنگار در آن درج نشده باید طی نامه‌ای مکتوب از سوی مدیر مسئول خبرگزاری یا رسانه مکتوب به دبیرخانه جشنواره معرفی شود.

 

قنبری با بیان اینکه در این دوره هر خبرنگار در هر بخش می‌تواند ۵ اثر ارسال کند، گفت: آثار ارسالی در بخش مکتوب و مجازی باید در یکی از قالب های مصاحبه، یادداشت، گزارش، تیتر و خبر باشد.

 

وی  افزود: بخش دیداری و شنیداری نیز به قالب های موشن گرافیک، اینفوگرافی، مستند تلویزیونی، عکس خبری، گزارش خبری، مستند رادیویی و کاریکاتور اختصاص دارد.

 

قنبری اظهار کرد: به‌علت اهمیت موضوع کاریکاتور و عدم دریافت اثر در سال گذشته امسال نیز این قالب اضافه شده است.

 

وی، موضوعات محوری جشنواره را بصیرت و دشمن شناسی، کرونا، کمک مومنانه، مدافعان سلامت، مسئولیت اجتماعی، بصیرت، مقاومت و مکتب سلیمانی، حقوق شهروندی اعلام کرد.

 

قنبری یادآور شد: علاقه مندان می توانند آثار مربوط به بازه زمانی اول بهمن ۱۳۹۸ الی ۲۵ آبان ۱۳۹۹ را به دبیرخانه مجازی جشنواره ارسال کنند.

کد خبر 977167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha