اصناف فارس در بحران های مختلف با مردم همراه بوده است

هاشمی گفت: اصناف فارس در بحران کرونا نیز مانند دفاع مقدس خوش درخشیدند و اتحادیه ها در یاری به بیمارستان ها و کادر درمان تمام توان خود را به کار گرفتند که نشان از همراهی همیشگی آنها با مردم در بحران ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمود هاشمی» امروز (دوشنبه 7 مهر) در مراسم تجلیل از نمایندگان صنوف و تدارکات چیان جبهه جنگ توسط شهرداری شیراز گفت: پیشتیانی اصناف در دوران دفاع مقدس برای رزمندگان در جبهه های جنگ دلگرمی بود.

رئیس اتاق اصناف استان فارس ادامه داد: خوشبختانه این مساعدت اصناف تا پایان جنگ تداوم داشت و به تقاضاهای ارائه پشتیبانی مالی و خدماتی به جبهه های جنگ نیز پاسخ داده می شد.

وی اضافه کرد: تانکر آب، نان، خدمات فنی خودرو، فالوده، بستنی، آش سبزی شیرازی و ... برای رزمندگان تهیه می شد که رزمندگان را به حمایت مردمی دلگرم می کرد.

هاشمی تصریح کرد: البته آنچه در پشت جبهه به انجام رساندیم با ایثار رزمندگان در جبهه ها قابل قیاس نبود اما با این حمایت به رزمندگان ثابت شد که تنها نیستند.

رئیس اتاق اصناف فارس با اشاره به خدمات اصناف در بحران کرونا گفت: اصناف فارس در بحران کرونا نیز مانند دفاع مقدس خوش درخشیدند

و اتحادیه ها در یاری به بیمارستان ها و کادر درمان تمام توان خود را به کار گرفتند.

وی ادامه داد: در شرایط امروز کشور، همدلی مردم و حاکمیت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی می تواند اثر تحریم ها را کاهش دهد.

هاشمی تاکید کرد: ورود اصناف برای کمک در سیل سال گذشته در شیراز و صلح و سازش مالکان و مستاجران با حمایت اصناف در بحران کرونا از سایر اقدامات مطلوب اصناف استان به شمار می رود که نشان از همراهی همیشگی آنها با مردم در بحران ها است.

خاطر نشان می شود شهرداری شیراز در این مراسم از «سید محمود هاشمی»، رئیس مجمع امور صنفی شیراز در زمان جنگ تجلیل کرد.

کد خبر 977212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha