توهم اماراتی و ادامه پروژه الحاق کرانه باختری

یوسف العتیبه سفیر امارات در ایالات متحده گفته است كه فلسطینی ها باید قدردان توافق عادی سازی با اسرائیل باشند ، و دوباره ادعا كرد كه این توافق مانع الحاق گسترده كرانه غربی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایستای، یوسف العتیبه سفیر امارات در ایالات متحده گفته است كه فلسطینی ها باید قدردان توافق عادی سازی با اسرائیل باشند ، و دوباره ادعا كرد كه این توافق مانع الحاق گسترده كرانه غربی شده است.

 

این سخنان سفیر اماراتی در حالی است که در روزهای گذشته مقامات رژیم صهیونیستی به صراحت از ساخت شهرک های جدید یهودی نشین در کرانه باختری خبر دادند.

 

العتیبه گفت: این مسخره است كه فلسطینی ها پس از امضای توافق نامه احساس خیانت می كنند ، در حالی كه باید خوشحال باشند زیرا این همان چیزی است كه مانع الحاق شد.

 

در حالی که مقامات اماراتی توافق عادی سازی را موفقیت این کشور برای جلوگیری از پروژه عنوان می کنند، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر صهیونیستها بارها تاکید کرده است که همچنان به الحاق بخشهایی از کرانه باختری متعهد است.

 

هفته گذشته ، سفیر ایالات متحده در اسرائیل با تایید پروژه های ساخت شهرک های یهودی نشین در کرانه باختری آب سردی بر روی ادعاهای ابوظبی ریخت. فریدمن گفته بود که معتقد است این اتفاق ( ساخت شهرک های یهودی نشین) رخ خواهد داد.

کد خبر 977516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha