دیدار با خانواده شهدا ریسمان محکم فیض الهی است

حجت الاسلام ارزانی با بیان اینکه اگر امروز افتخار می کنیم که در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب و چهلمین سالگرد دفاع مقدس هستیم به برکت خون شهدا است، گفت: دیدار با خانواده شهدا ریسمان محکم فیض الهی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی در مراسم گرامیداشت سه شنبه های تکریم در باغ موزه دفاع مقدس گفت: سه شنبه های تکریم طرحی بود که قرار است در تمام محلات با حضور ائمه جماعات مساجد، مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد، نمایندگان ولی فقیه و اعضای محله و تمامی کسانی که در محلات حضور دارند برای تکریم از خانواده معظم شهدا برگزار شود.

 

رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: اگر امروز افتخار می کنیم که در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب و چهلمین سالگرد دفاع مقدس هستیم، این موضوع به برکت خون شهدای عزیز و گرانقدر است و این مراسم تکریم کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

 

وی با تشکر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در جلسات تکریم خانواده شهدا اظهار کرد: این جلسات به طور پیاپی با حضور وزیر ارشاد در 14 جلسه برگزار شده است و این هفته به طور خاص این مراسم در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

 

وی با تشکر از همراهی خبرنگاران و اصحاب رسانه در 14 رشته تکریم خانواده شهدا گفت: این هفته چهاردهمین جلسه از این مراسم بود که از این پس هر ماه یک بار در خدمت خانواده شهدا خواهیم بود.

 

وی گفت: اگر امروز اقتدار داریم و به لطف خدا مقاوم هستیم و ایستاده ایم به برکت دفاع مقدس و خون شهدا است. مراسم تکریم خانواده شهدا را از نقطه های نورانی عمر خود می دانم و بسیار نکات نورانی در این جلسات آموختیم.

 

حجت الاسلام ارزانی اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا ریسمان محکمی است که به سرچشمه لایزال فضل الهی مرتبط است. این شهدا با خدا معامله کردند و همیشه زنده هستند، همان گونه که در قرآن می فرماید شهدا را اموات نپندارید که آنها زنده اند و نزد خدا روزی می خورند.

کد خبر 977554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha