برگزاری  همایش ایجاد خلاقیت و نوآوری در ترویج  و آموزش نماز در مصلای شهرستان قدس

اصلانی از برگزاری همایش ایجاد خلاقیت و نوآوری در ترویج و آموزش نماز در مصلای شهرستان قدس خبر داد.

خانم اصلانی مدیر کارگروه کودک و نوجوان قرارگاه فرهنگی نماز جمعه شهرستان قدس در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از برگزاری همایش ترویج و آموزش نماز در مصلی شهرستان قدس برای سنین کودک و نوجوان خبر داد.

 

وی  اظهار داشت:نماز به گفته نبی مکرم اسلام (ص) ستون دین است و وظیفه ما و تمام مسلمین در این زمینه کاملا مشخص است.

 

 

مدیر کارگروه کودک و نوجوان قرارگاه فرهنگی نماز جمعه شهرستان قدس بیان کرد: این کارگروه در تمامی ایام های ملی و مذهبی به خصوص هفته دفاع مقدس برنامه های ویژه ای برای کودکان و نوجوانان برگزار می نماید تا یاد و خاطره شهدا برای آنان زنده گردد.

 

 

اصلانی تصریح کرد : راه و منش شهدای دفاع مقدس نمونه ای بارز از مقاومت و ایستادگی در چهار دهه انقلاب اسلامی است و فرزندان همان شهدا امروز در بین مدافعان حرم ایفای نقش می نمایند.

 

 

وی با اشاره بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تاکید کرد: برای نهادینه کردن اندیشه و تفکر شهدا مخصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می بایست نوجوانان و جوانان را با تفکرات، اندیشه ها و وصایای شهدا آشنا کنیم.

 

 

اصلانی افزود : عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از خدمات خانواده معظم شهدا از جمله کارهای است که باید به همت فعالان این کانون صورت گیرد.

کد خبر 977601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha