کتاب «سرودهای بی‌تکرار» در سنندج رونمایی شد

همزمان با هفته دفاع مقدس کتاب «سرودهای بی‌تکرار» به قلم «شیلان اویهنگی» از تولیدات حوزه هنری استان کردستان در گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج رونمایی شد.

رئیس حوزه هنری کردستان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: کتاب سرودهای بی‌تکرار از محصولات دفتر فرهنگ ومطالعات پایداری حوزه هنری استان کردستان است که به کوشش شیلان آویهنگی از نویسندگان توانمند و فعال حوزه ادبیات پایداری در قالب زندگینامه جمعی از شاعران استان کردستان در 310 صفحه با قلمی شیوا به رشته تحریر درآمده است.

 

 

امین مرادی با اشاره به اینکه  این کتاب در دو فصل و یک مقدمه نگارش شده است، بیان کرد: کتاب سرودهای بی‌تکرار شامل زندگینامه 13 شاعر کردستانی در شهرهای مختلف است که از طریق مصاحبه حضوری جمع‌آوری و تدوین شده است.

 

 

وی بیان کرد: در بخش دوم کتاب نویسنده در یک پژوهش بسیار ارزشمند زندگینامه 6 نفر از شاعران ارجمند کردستان را که دیگر در میان ما نیستند را به همراه منتخبی از آثار این عزیزان نگارش کرده است که این فصل به نوعی کاملترین زندگینامه این ادیبان کرد محسوب می‌شود.

 

 

وی سپس به غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس تحت عنوان «روشنای خاطره‌ها» اشاره کرد و گفت: این غرفه که به همت انتشارات سوره مهر و همکاری و همراهی گروهی از ناشران برتر دفاع مقدس از جمله انتشارات روایت فتح، شهید کاظمی و 27 بعثت از 31 شهریور ماه تا 17 مهر 99 بیش از یک‌هزار عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس شامل خاطرات، رمان وداستان، شعر، زنان در دفاع مقدس، پژوهش‌های صورت گرفته در خصوص فرهنگ ومطالعات پایداری و ... را در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

 

 

رئیس حوزه هنری کردستان ادامه داد: این غرفه در استان کردستان به نام شهید والا مقام و عالم برجسته روحانی کردستان حاج ماموستا برهان عالی از مروجین حوزه کتاب و کتابخوانی و از شهدای شاخص کردستان که در ماه رمضان به تکفری‌ها به شهادت رسید، نامگذاری شده است.

 

 

مرادی بیان کرد: خرید در این غرفه از طریق مراجعه به سایت 8roshana.ir و امکان جستجو و انتخاب کتاب با توضیحات کامل بوده و مراجعین از 20 درصد تخفیف  برخوردار شده و کتب انتخابی عزیزان به صورت رایگان توسط انتشارات سوره مهر به آدرس پستی اعلام شده ارسال می‌شود.

 

 

کد خبر 977687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha