مجمع خیرین با جذب مشارکت مردمی نیازهای سلامت کشور را برطرف سازد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت تقویت مشارکت های مردمی در مجمع خیرین حوزه سلامت، گفت: این مجمع می تواند با جذب مشارکت مردمی نیازهای سلامت کشور را برطرف سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین«سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(8مهرماه) در دیدار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان لرستان اظهار داشت: مجمع خیرین بازوی توانای مردمی حوزه سلامت است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت دارای جایگاهی برای مشارکت مردمی و نقش آفرینی در عرصه نیکوکاری است، افزود: این مشارکت برای رفع نیازهای سلامت کشور ضروری است.

 

وی با تأکید بر ضرورت تقویت مجمع خیرین، خاطرنشان کرد: تقویت این مجمع فرصتی مناسب برای بهره مندی خیرین و نیکوکاران سلامت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: با برنامه ریزی و مدیریت باید زمینه را برای ظرفیت‌های خیرین که در داخل و بیرون از استان لرستان حضور دارند، فراهم ساخت.

 

گفتنی است، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان لرستان، طی گزارشی مبسوط از عملکرد خیرین سلامت در عرصه های مختلف اعم از کارهای عمرانی، کمک های انسان دوستانه در جریان سیل دو سال گذشته وکمک های بهداشتی ودرمانی در جریان بیماری کرونا اعم از جمع آوری کمک های مردمی در داخل و خارج از کشور به مراکز درمانی استان پرداخته واز عملکرد و فعالیت قابل قبول مجامع شهرستانی و اقدامات صورت گرفته تاکنون گزارشاتی ارائه نمود.

 

کد خبر 977798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha