ضرورت افزایش قرارگاه های مجازی قرآنی

کاظمی با تاکید بر ضرورت افزایش قرارگاه های مجازی قرآنی گفت:باید دستورالعمل ها و فرایند های برخورد با آسیب های فضای مجازی را برای مصون بودن دانش آموزان و خانواده ها طراحی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «علیرضا کاظمی» در آیین افتتاحیه دوره آموزش سواد رسانه ای فعالان حوزه قرآن، عترت و نماز که به صورت مجازی از شبکه شاد پخش شد گفت:باید با آسیب هایی که دانش آموزان در فضای مجازی با آن مواجه هستند، به راه های مدیریت آن توسط مربیان توجه شود.

 

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: باید اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در کنار سواد رسانه ای به  مشاوران دستورالعمل ها و فرایند های برخورد با آسیب های فضای مجازی را برای مصون بودن دانش آموزان و خانواده ها طراحی کنند تا بدانند چه اقداماتی در حوزه توانمندسازی و پیشگیری انجام دهند.

 

وی ادامه داد: باید برنامه خاص و ویژه در فضای مجازی دنبال کنیم تا بتوانیم توانمندی همکاران را افزایش دهیم. مربیان و فرهنگیان که در حوزه آموزشی و پرورشی سرآمد هستند باید در حوزه فضای مجازی هم سرآمد باشند.

 

کاظمی بیان کرد: قراگاه مجازی قرآنی باید تولید محتواهای خوبی داشته باشند که امیدورام قرارگاه مجازی ما افزایش یابد.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت:باید اجرای این دوره ها به گونه ای باشد که مهارت های عملی با اطمینان صد در صد کسب شود.

 

وی اضافه کرد:چون برخی از دوره های مجازی اثر بخشی که می خواهیم ندارد. باید مطمئن باشیم یک همکار ما در حوزه قرآنی به مهارت های لازم دست یافته است.

 

وی یاد آور شد:آرزو دارم روزی گواهینامه دوره ها آموزشی که برای ضمن خدمت و امتیاز گیری است حذف شود و  حضور در دوره ها برای امتیاز نباشد.

کد خبر 977970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha