رونمایی از پنج عنوان کتاب ارتش در نمایشگاه اقتدار چهل

مراسم رونمایی از پنج عنوان کتاب ارتش با حضور امیر سرتیپ فولادی رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، امیر محمودی معاون اجرایی ارتش و حجت الاسلام مظفری نژاد در نمایشگاه دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، مراسم رونمایی از پنج عنوان کتاب ارتش در غرفه ارتش در نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس برگزار شد.

 

بنا بر این گزارش، کتاب های ستارگان آسمانی، زندگی نامه محمد ابراهیم همتی، استوار به زبان رضا جهانفر و فهیمه کرمی، آن پنج نفر به قلم فاطمه دهکردی، از خاک تا خون به قلم محمدرضا فولادی و پیکان در عرش به قلم سید جلال موسوی همزمان با هفته دفاع مقدس امروز نهم مهر در نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی دفاع مقدس رونمایی شد.

 

این کتاب ها به همت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش در نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس رونمایی شدند.

 

این مراسم با حضور امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ دوم فولادی ریسی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، حجت الاسلام مظفری نژاد رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و در پایان مراسم از نویسندگان این آثار تقدیر به عمل آمد.

 

نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس با شعار ما قوی هستیم از دوم مهر ماه در محل باغ موزه دفاع مقدس آغاز به کار کرده و تا دوازدهم مهر ماه ادامه دارد.

کد خبر 978043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha