جوانان نباید از بیان نظرات و دغدغه‌های شان خسته شوند

آیت الله حسینی گفت: نباید جوانان از بیان نظرات و دغدغه‌های شان خسته شوند، آنقدر بگوئید تا گره مشکلات باز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در نشست شورای مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به فلسفه نشست های مشورتی اشاره و اظهار کرد: مشورت یک تکلیف، شرعی مدیریتی و انسانی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، گفت: با مشورت، تشکیل شوراهای مشورتی و هم اندیشی بهتر می‌توان به اهداف عالی مورد نظر رسید.

 

وی با اشاره به اینکه نظرهای راهبردی، حیاتی و اولویت دار باید در چنین نشست هایی مطرح شود، ادامه داد: با طرح‌ های بزرگ می‌توان استان کهگیلویه و بویراحمد را به لحاظ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متحول کرد.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه باید برای تمام مراحل کارهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برنامه کارشناسی شده ارائه شود، گفت: به طور مثال بعضی از طرح‌ها قرار نیست مشکل را به طور کلی رفع کند، اما همین که جلوی افزایش آسیب‌ها را می‌گیرد، خیلی هم خوب است.

 

امام جمعه یاسوج به اهمیت شورای مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت‌ها و توانایی جوانان برای برون رفت از مشکلات جامعه بهره برد.
وی افزود: معتقدیم که جمهوری اسلامی با وجود تمام فشارها و تحریم‌ها روز به روز قدرت آن بیشتر از گذشته می‌شود.

 

وی با بیان اینکه 40 درصد ظرفیت‌ها برای انجام کارها به کار گرفته می‌شود و این همه هم پیشرفت حاصل شده، تاکید کرد: اگر 80 درصد ظرفیت‌ها را به کار گرفته شود، قطعاً عملکردها خیلی بهتر است.

 

آیت الله حسینی یادآور شد: در استان کهگیلویه و بویراحمد قابلیت و پتانسیل‌های بسیاری وجود دارد، اما از تمام ظرفیت‌ها به نحو احسن تاکنون استفاده نشده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به کارگروه و جلساتی زیادی که وجود دارد اشاره کرد و گفت: برخی‌ها می گویند، چرا با وجود این همه کارگروه‌ها، نشست‌ها و جلساتی که وجود دارد، هنوز مشکلات وجود دارد؟ باید با ارائه نظرات و پیگیری مستمر و راهکارهای متناسب مشکلات را از سد راه جامعه برداشته شود.

 

وی خطاب به جوانان حاضر در این نشست با بیان اینکه نباید در اظهار نظرها خسته شوید، گفت: اگر با وجود اظهار نظرها مشکلات برطرف نشد، خسته نشوید و مجدداً اظهار نظر کنید و آنقدر اظهار نظر کنید و حرف‌هایتان را تکرار کنید. تا مشکلات برطرف شود.

 

گفتنی است، در ابتدای این نشست جوانان حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و راهکارهای خود پیرامون موضوعات مختلف اشاره کردند.

 
 
 
 
کد خبر 978145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha