آغاز به کار پویش «همبازی» در مازندران

حجت الاسلام عالیشاه گفت: پویش «همبازی» برای اهدای اسباب‌بازی به کودکان نیازمند مازندران امروز(۹مهر) همزمان با سراسر کشور در استان آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام «بشیرعالیشاه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری به انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران با  اداره کل پست استان در خصوص اجرای طرح «پویش همبازی» اشاره کرد و گفت: این طرح در استان از امروز به مدت سه روز کاری در سراسر استان اجرایی می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران با بیان اینکه این طرح در قالب مرحله دوم پویش ایران همدل برای شاد کردن کودکان محروم، شکل گرفته است تا موجبات شادی دل‌های کوچک کودکان محروم استان در ایام کرونایی فراهم شود، افزود: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی مراکز تفریحی و پارک ها کودکان از حضور در مراکز بازی و سرگرمی محروم شدند و برخی از کودکان نیازمند فاقد اسباب بازی حتی در خانه هم امکانات بازی برایشان فراهم نیست تلاش داریم این مشکل کودکان با همراهی مردم وخیرین مرتفع شود.

 

وی با بیان اینکه در طرح همبازی از خانواده‌های شریف و نوع دوست مازندران دعوت می‌کنیم تا هدیه‌ای برای بچه‌های نیازمند استان تدارک ببینند، یادآورشد: مردم نیکوکار می‌توانند از ۹ تا ۱۱ مهرماه هدایای خود را به کامیون‌های ویژه‌ پست در سطح شهرها که مخصوص این طرح پیش‌بینی شده‌ است، تحویل دهند تا به دست کودکان نیازمند برسد.

حجت الاسلام عالیشاه اضافه کرد: همچنین ادارات پست و امداد شهرستان های استان در این بازه زمانی مشخص شده هدایای مردمی ویژه کودکان نیازمندان را دریافت می نمایند.

کد خبر 978197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha