تاکید بر دانش فنی و تخصص کارشناسان داخلی

ولدخانی بر تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان داخلی و و استفاده از ظرفیت های موجود تاکید کرد.

« ابراهیم ولدخانی» با اشاره به اهمیت بهره گیری از توان و تخصص کارشناسان داخلی و استفاده از ظرفیت های موجود به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: امروز کشور ما با تحریم های ظالمانه دشمن روبرو است و در این شرایط ما باید به توان داخلی تکیه کرده تا بتوانیم بحران ها را پشت سر بگذاریم.

 

مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند با اشاره به اینکه واحد مهندسی ساخت و خودکفایی با تمام توان در مسیر داخلی سازی قطعات و تجهیزات قرار دارد، افزود: فراهم نمودن قطعات مورد نیاز از خارج کشور هزینه ارزی بسیار زیادی به شرکت تحمیل می نماید و به دلیل شدت تحریم ها، امکان خرید و دریافت خارجی بسیار کم و زمان بر خواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: به همین جهت تاکید می شود با تکیه بر دانش فنی و تخصص کارشناسان زبده داخلی از امکانات خوب و توان بالای موجود در کشور نهایت بهره مندی را داشته باشیم.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: سرعت و مدیریت زمان در بخش ساخت و تولید قطعات داخلی بسیار مطلوب است و مهندسین توانمند ما در شرایط سخت تحریم های ظالمانه بین المللی اعتقاد و توان داخلی سازی قطعات را دارند که این مهم باعث اعتماد، قوت قلب و آرامش خاطر مجموعه می شود.

 

ولدخانی با تاکید بر اینکه باید به توانمندی صنعتگران داخلی باور و توجه ویژه ای داشته باشیم گفت: این مهم سبب می شود تا روز به روز به تعداد قطعات تولید شده ساخت داخل اضافه شود.

 

مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند اظهار کرد: در جریان ساخت قطعات، حتما به کم مصرف و پرمصرف بودن آن ها نیز توجه شود تا قطعاتی که مورد مصرف کمتری دارد وقت زیادی روی آن گذاشته نشود و دقت بیشتری برای ساخت قطعات پرمصرف که ارز بری زیادی دارد، متمرکز گردد.

 

کد خبر 978243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha