مشکلات کشور در سایه همدلی ها برطرف می شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت حفظ و تقویت همدلی ها و الگو گرفتن از دوران دفاع مقدس در این زمینه تأکید کرد و گفت: مشکلات کشور در سایه همدلی ها برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید احمد رضا شاهرخی»، امروز (9مهرماه) در دیدار با مدیرعامل و اعضای انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: همکاری و زحمات ااین مجمع در خدمت رسانی و کمک به مردم سیل زده لرستان قابل تقدیر است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان نتیجه کمک به مردم سیل زده را نتیجه وجود همدلی و وحدت بین مردم ایران اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: حضور مردم و کمک به هم نوع خود در عرصه های مختلف همواره قابل تقدیر است.

 

وی ادامه داد: اگر این همت، همدلی، دلدادگی به نظام اسلامی و امامین انقلاب نبود، وضعیت طور دیگری رقم می‌خورد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اذعان داشت: در سایه این دلدادگی‌ها به اسلام و ارزش‌های اسلامی سبب شد از نقاط مختلف کشور، همدلی خود را برای بازسازی مناطق سیل زده لرستان نشان دادند.

 

وی همدلی و وحدت را رمز موفقیت در هر زمینه ای و برطرف کننده مشکلات عنوان کرد و افزود: هیچ مشکل حل نشدنی نداریم و اگر این همدلی حفظ و تقویت شود همه مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امید است فعالیت این مجمع خیرین که در مسیر الهی است، استمرار یابد، خاطرنشان کرد: این همدلی ها باید همچون دوران دفاع مقدس استمرار یابد.

کد خبر 978287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha