ایثار کادر درمان یادآور رشادت های دوران دفاع مقدس است

عبدالله پور با بیان اینکه فعالیت های کادر درمان در بحران کرونا ویروس یادآور رشادت های دوران دفاع مقدس است گفت: تجلیل از تلاش‌های شبانه‌روزی غیرقابل‌ توصیف و جبران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» امروز(پنج‌شنبه، ۱۰ مهر) به همراه جمعی از مسئولان با حضور در جمع مدافعان سلامت در بیمارستان رازی، اظهارداشت: فعالیت چشم‌گیر مدافعان سلامت در بحران کرونا ویروس یادآور همان رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی است.


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه  ایثار مدافعان سلامت نشان داد که دفاع در هر عرصه‌ای می‌تواند وجود داشته باشد گفت: لحظه های حضور و جانفشانی های شبانه روزی کادر درمان گواه این مدعاست.


عبدالله پور تجلیل از تلاش‌های شبانه‌روزی را غیرقابل‌ توصیف و جبران است و افزود: تنها راه فعلی مصون ماندن از کرونا ویروس، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.


وی با تاکید براینکه عموم مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی زمینه ریشه کنی این بیماری را فراهم می کنند اظهار داشت: با همکاری و وحدت خواهیم توانست این بیماری را از استان پاک سازی کنیم.

 

*تهیه مستند کروناویروس در گیلان

«محمدباقر باقرزاده» نیز در حاشیه این بازدید از اقدامات رسانه ملی  برای  آموزش عمومی  و اطلاع‌رسانی در خصوص کرونا اشاره کرد و افزود: در کنار مدافعان سلامت اصحاب رسانه به‌ویژه صداوسیما نیز حضور داشتند.


مدیرکل صداوسیمای استان گیلان اذعان کرد: این جای بس افتخار است که نخستین گزارش از بخش  کرونا در کشور توسط یک خبرنگار توانمند گیلانی تهیه و پخش‌ شده است.

 

وی  از تهیه و تولید مستند و سریال جدید  برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و مدافعان سلامت گیلان به نسل‌های آینده خبر داد و خاطرنشان ساخت: این برنامه ها توسط هنرمندان گیلانی تولید و اجرایی می شود.

کد خبر 978439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha