آغاز برنامه‌های مجازی هفته ملی کودک در خوزستان

کیانی از آغاز برنامه‌های مجازی هفته ملی کودک با شعار «آینده را باید ساخت» با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد.

«وحید کیانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: برنامه‌های مجازی هفته ملی کودک با شعار «آینده را باید ساخت» با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خوزستان آغاز شد.

 

مدیرکل کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان افزود: این برنامه‌ها امسال با توجه به همزمانی با اربعین حسینی رنگ ‌و بوی عاشورایی و حسینی به خود گرفته و در عین حال با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور تمامی برنامه‌ها به‌صورت مجازی اجرا و ارائه می‌شود.

 

وی اضافه کرد: سایت‌ها و صفحه‌های کانون خوزستان در شبکه‌های اجتماعی نیز در این روزها با هشتگ #بچه‌های_اربعین، مطالب جالب، جذاب و مورد نیاز بچه‌ها را تولید و تأمین خواهند کرد.

 

کیانی تصریح کرد: همچنین فیلم‌ها و لینک‌های مناسب کودکان را منتشر یا بازنشر می‌کنیم و از ظرفیت پخش زنده در شبکه‌های اجتماعی برای ایجاد جذابیت و آموزش کودکان در این روزها استفاده می‌شود.

 

وی همچنین از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی فروش کتاب و محصولات فرهنگی هنری پرورش فکری خبر داد و ابراز کرد: این سایت به نشانی Shop.kpf.ir از امروز (شنبه 12 مهر) فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر بیش از ۲ هزار عنوان کتاب کودک و نوجوان به‌صورت اینترنتی عرضه شده است.

 

مدیرکل کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از ارائه 25 درصد تخفیف فروش کتاب‌های کانون در این سایت در هفته ملی کودک (12 تا 17 مهر) خبر داد و عنوان کرد: کاربران این سایت ابتدا باید در این سامانه ثبت‌نام و مشخصات و نشانی ‌خود را درج و پس از آن اقدام به خریداری کتاب کنند.

 

وی با اشاره به اینکه همزمان با هفته ملی کودک، ۶ فیلم تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت مجازی و رایگان اکران می‌شود ادامه داد: از روز (12 تا 17 مهر) هر روز یک فیلم تئاتر ویژه کودکان و نوجوانان در سایت th.kpf.ir بارگذاری می‌شود و مخاطبان می‌توانند تا پایان هفته ملی کودک این نمایش‌ها را به صورت رایگان تماشا کنند.

 

کیانی یاد آور شد: ویژه‌برنامه‌های مجازی هفته ملی کودک تا روز از امروز (شنبه 12 مهر) آغاز شده و تا (پنج‌شنبه 17 مهر) ادامه دارد.

 

کد خبر 978788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha