واحدهای گردشگری آسیب دیده از کرونا تسهیلات دریافت می کنند

خادمی با بیان اینکه به واحد‌های گردشگری آسیب دیده از کرونا تسهیلات پرداخت می شود، گفت: این طرح با رویکرد خمایت از بنگاه های گردشگری اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(12 مهر) در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا، اظهارداشت: دولت در قالب ارائه تسهیلات از مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا حمایت کرده است.

 

استاندار لرستان با اشاره به خسارت وارد شده به بنگاه های گردشگری استان، افزود: طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، تسهیلات به بنگاه های گردشگری آسیب دیده از ویروس کرونا پرداخت می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: کمک به واحد‌های گردشگری آسیب دیده از ویروس کرونا از تصمیمات مهمی بود که در جلسه امروز بر آن تأکید شد .

 

خادمی افزود: در این طرح مقرر شد که در گام اول تسهیلات اخذ شده توسط بنگاه های گردشگری تا پایان سال جاری امهال شوند، به این معنی که واحد‌های گردشگری اقساط خود را به بانک ها پرداخت نکنند و جریمه دیرکرد نیز شامل آنها نشود.

 

وی تصریح کرد: بر طبق روال معمول، تاکنون تسهیلات بر مبنای اشتغال و بکارگیری نیروی کار پرداخت می‌شد که با تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا مقرر شد برای این واحد ها، رونق در کار ملاک پرداخت تسهیلات باشد.

 

خادمی اذعان داشت: تقدیر از واحد‌های بهداشتی و درمانی برتر از دیگر تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا بود که در این جلسه مطرح شد.

 

وی بیان کرد: در جلسه امروز مقرر شد به منظور تقدیر از واحد‌های درمانی برتر، دستورالعملی تهیه گردد تا از واحد‌های درمانی استان ها که در ارزیابی ها حائز رتبه می شوند، تقدیر به عمل آید.

 

استاندار لرستان با تقدیر از عملکرد کادر پزشکی و درمانی استان، اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، در لرستان نیز تقدیر از واحد‌های درمانی برتر در دستور کار قرار خواهد گرفت‌.

کد خبر 978952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha