برنامه های سفر وزير جهاد کشاورزی به خراسان جنوبی اعلام شد

وزیر جهاد کشاورزی عصر یکشنبه (۱۳ مهر) در سفری دو روزه به‌ منظور بازدید از طرح نهضت گلخانه‌ای و افتتاح مجتمع آبرسانی محلات عشایری وارد استان خراسان جنوبی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «کاظم خاوازی» وزیر جهاد کشاورزی عصر روز یکشنبه (۱۳ مهر) برای سفری ۲ روزه وارد خراسان‌ جنوبی خواهد شد تا رصد میدانی ظرفیت‌های استان در حوزه کشاورزی و بازدید از پروژه‌های در دست اجرای استان را انجام دهد.

 

وزیر جهاد کشاورزی قرار است در این سفر ۲ روزه از مجتمع گلخانه‌ای شهرستان خوسف بازدید کند تا بیشتر در جریان وضعیت طرح نهضت گلخانه‌ای در خراسان جنوبی قرار گیرد.

 

از دیگر برنامه های خاوازی در اولین روز سفر، بازدید از مجتمع پرورش شترمرغ بنیاد تعاون زندانیان خراسان‌جنوبی و جلسه هم‌اندیشی با نخبگان و فعالان بخش کشاورزی است.

 

همچنین بازدید از مجتمع کشت و صنعت بیدمشک و افتتاح پروژه‌های آبیاری تحت فشار خراسان‌ جنوبی در سطح ۲ هزار و ۳۵ هکتار نیز از دیگر برنامه‌های سفر وزیر جهاد کشاورزی به خراسان‌ جنوبی است.

 

اما از مهمترین پروژه های مد نظر در سفر وزیر جهادکشاورزی به استان افتتاح پروژه آب‌رسانی به مناطق عشایری شهرستان زیرکوه است.

 

گفتنی است؛ رئیس سازمان نظام کشاورزی و منابع طبیعی، رئیس شرکت شهرک‌های کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در این سفر، خاوازی را همراهی خواهند کرد.

کد خبر 979040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha