بسیجیان‌ رفسنجان بیش از ۲۰۰ بسته فرهنگی و آموزشی بین‌ دانش آموزان‌ توزیع کردند

فرمانده سپاه رفسنجان از توزیع بیش از ۲۰۰ بسته فرهنگی و آموزشی بین دانش آموزان‌ محروم این شهرستان‌ طی روزهای اخیر خبر داد.

سرهنگ محمد پساوند در گفتگو‌ با خبرنگار خبرگزاری شبستان‌ بیان کرد: تعدادی از پایگاه های بسیج‌ در این‌ شهرستان‌ به مناسبت‌ هفته دفاع مقدّس و آغاز سال تحصیلی تصمیم‌ گرفتند برای دانش آموزان نیازمند هزینه خرید لوازم‌ التحریر و کیف و اقلام‌ آموزشی تهیه و بین‌ آن‌ ها توزیع کنند.

 

 

 

 

فرمانده سپاه رفسنجان افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج کمک کننده در این‌ امر خداپسندانه، پایگاه های ام کلثوم، حضرت معصومه (س)، رکن الهدی، آسیه،  مائده و نیز کمک های گروه جهادی مدافعان حریم حضرت زینب (س) زیر نظر پایگاه ام کلثوم و باشگاه دختران آفتاب بیش از ۲۰۰ بسته فرهنگی و آموزشی که هر بسته بیش از ۲۵۰‌ هزار تومان هزینه بر بوده است را تهیه کرده اند.

 

 


سرهنگ پساوند ادامه داد: هر بسته شامل کیف و دفترچه، خودکار، مداد، مداد رنگی، جامدادی، تراش، پاکن و ... است و با اهدای این‌ بسته ها دل دانش آموزان شاد می شود و این‌ کمک ها ادامه خواهد داشت.

 

 

وی توزیع این‌ بسته ها را طی روزهای اخیر اعلام و خاطرنشان‌ کرد: شناسایی دانش‌ آموزان‌ بی بضاعت و کمک مومنانه در قالب اعطای بسته های فرهنگی و آموزشی موجب ایجاد انگیزه در دانش آموزان‌ می شود.

 

 

کد خبر 979098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha