۶۵۰  نفر در قزوین بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند

نامدار گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع فوتی ها در استان قزوین به ۶۵۰ نفر با تست قطعی مثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «پیمان نامدار» در خصوص آخرین وضعیت استان در ابتلا به بیماری کرونا بیان کرد: محدودیت هایی از روز گذشته در قزوین اعمال شده است که با توجه به شرایطی که بیمارستان ها و کادر درمان دارند، باید نتیجه این نظارت ها و محدودیت ها در یک تا 2 هفته آینده مشخص شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: همکاران ما در حوزه معاونت بهداشتی و بازرسان حوزه استانداری بر روند اعمال محدودیت ها کنترل دارند و اگر این امر نتواند خواسته های ما را اعمال کند، قطع یقین مجبور هستیم درخواست محدودیت های بیشتری حتی در حوزه کسب و کارها داشته باشیم.

 

وی عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت بیمارستان های استان در شرایط بحرانی است و در 24 ساعت گذشته 49 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند و آمار کل بستری های ما به 326 نفر رسیده که در واقع به خط قرمز رسیده است و سه نفر هم در 24 ساعت گذشته بر اثر ابتلا به این بیماری فوت کرده اند که مجموع فوتی ها به 650 نفر با تست قطعی مثبت رسیده است.

 

نامدار یادآور شد: در حال حاضر وضعیت 85 نفر از  بیماران بحرانی است و 30 نفر از بیماران به دستگاه کمک تنفسی متصل بوده و 11 نفر هم منتظر خالی شدن تخت در بخش های مراقبت های ویژه هستند.

 

 

 

کد خبر 979138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha