بهبود شرایط عدالت و معیشت مردم امروز رسالت مسئولان است

آیت الله عابدینی گفت: رسالتی که امروز بر عهده ما گذاشته شده است، بهبود شرایط عدالت و معیشت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در دیدار با نصرآبادی سرپرست مخابرات قزوین بیان کرد: ان‌شاالله با فعالیت‌ های جهادی حوزه خدمت ‌رسانی مخابرات و ارتباطات را به صورت جهشی گسترش دهید و سهم بیشتری در ارتقای رفاه مردم داشته باشید.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: دین جدا از دنیا نیست، همانطور که شهید مطهری فرمودند دین از سیاست جدا نیست، در عرصه‌های اقتصادی هم همین گونه است و دین از هیچ بخشی از زندگی انسان جدا نیست و باید پاسخگوی تمام نیازهای روز انسان باشد.

 

وی عنوان کرد: نسخه ‌هایی که دین برای زندگی انسان ارائه می ‌دهد، آنقدر باید فاخر باشد که از نسخه ‌هایی که در تمام عالم ارائه شده است، برتر باشد چرا که پشتوانه‌های معنوی عظیمی در دین وجود دارد.

 

آیت الله عابدینی تأکید کرد: اسلام دین زندگی است و ریز و درشت مسائل زندگی در قرآن و دین آمده است؛ نماز ستون دین است اما منظور از نماز فقط نماز خواندن نیست بلکه اقامه کامل دستورات دین در جامعه است که با اقامه در تمام بخش‌ها می‌ توانیم جامعه‌ای متعالی داشته باشیم.

 

وی معیشت و عدالت را ۲ مقوله تحول آفرین در جامعه دانست و یادآور شد: رسالتی که امروز بر عهده ما گذاشته شده است، بهبود شرایط عدالت و معیشت است و ان‌شاالله تلاش کنید با فرصت‌های ارتباطی و زیرساخت‌های مخابراتی عدالت و معیشت در جامعه بهبود پیدا کند.

کد خبر 979195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha