زمان ارسال آثار به سی و دومین جشنواره تئاتر استان تمدید نمی شود

امید خاکپور گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به سی و دومین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی تا (۸ آبان) بوده و این زمان تمدید نمی‌شود.

«امید خاکپور» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: جشنواره تئاتر آذربایجان غربی امسال به علت شیوع ویروس کرونا با محدودیت های خاصی برگزار می شود.

 

رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان غربی افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا (۸آبان) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه تقاضای حضور در جشنواره به منزله آگاهی و پذیرفتن تمام شرایط جشنواره است، تصریح کرد: ارسال سه نسخه از اصل بر روی لوح فشرده و رعایت فرمت قابل مشاهده در دستگاه های خانگی و رایانه ها، ارسال یک نسخه از نمایشنامه به همراه مجوز کتبی نویسنده یا ناشر و تکمیل فرم شماره ۱ جهت حضور در جشنواره و شرایط ارسال آثار به دبیرخانه است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: نحوه برگزاری جشنواره با رایزنی و مشورت با ستاد مقابله با ویروس کرونا و همچنین مسئولین اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اذربایجان غربی و اداره‌کل هنرهای نمایشی ایران به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید. 

 

گفتنی نیست، علاقه مندان شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را به آدرس ارومیه چهارراه شهید باهنر مجتمع فرهنگی هنری طبقه سوم انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان غربی ارسال کرد و در صورت نیاز برای هماهنگی ارسال آثار با شماره تلفن ۰۹۱۴۹۵۷۴۸۷۹ تماس بگیرند.

 

کد خبر 979236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha