پژوهش‌های ثروت آفرین و اشتغال‌زا مورد حمایت قرار می‌گیرند

اکبری‌راد بر توانمندسازی جوانان با هدف ایجاد کسب و کارهای جدید و نو تأکید کرد و گفت: پژوهش‌های ثروت آفرین و اشتغال‌زا مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، « علی اکبر اکبری‌راد» صبح امروز (۱۳ مهر) در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با توجه به تجربه و تخصصی که دارد، می‌تواند در خلق ثروت موفق و مؤثر باشد.

 

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه تحقیقات باید کاربردی و مؤثر در اشتغال و ثروت باشد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی علاوه بر حوزه اشتغال، پژوهش‌های کاربردی و آموزش‌های تخصصی نیز ارائه دهد.

 

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه پژوهش‌هایی که به خلق ثروت و اشتغال برسد، حمایت می‌شود، بیان‌کرد: اگر جهاد دانشگاهی برنامه مدون و قابل دفاعی با این رویکرد ارائه دهد حمایت می‌کنیم.

 

اکبری راد بر توانمندسازی جوانان با هدف ایجاد کسب و کارهای جدید و نو تأکید کرد و گفت: اقدامات جهاد دانشگاهی در ایجاد مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی و راه‌اندازی سایت بیرناب را از فعالیت‌های ارزشمند در حوزه گیاهان دارویی است.

 

«جلال‌الدین صادقی» رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: ارائه گزارش تحلیلی از وضعیت بازار کار بر اساس گزارشات مدون ملی و سازمان برنامه و بودجه استان و ارائه پیشنهادات لازم به شوراها از محورهای همکاری جهاد دانشگاهی با دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان جنوبی است.

 

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی بیان‌کرد: فعالیت‌های انجام گرفته توسط جهاد دانشگاهی در حوزه اشتغال از جمله اجرای طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار با نظارت اداره کل کار و رفاه اجتماعی و اداره کل امور زنان و خانواده استانداری و انجام فاز اول طرح توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی برای ۱۰۹ روستای استان با کارفرمایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را از جمله اقداماتی است که می‌تواند تجربه‌ای ارزشمند برای شکل‌گیری همکاری گسترده با دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استان باشد.

کد خبر 979347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha