آتش نشانی جهرم رکورد بیشترین مأموریت شهرستان های استان فارس را در اختیار دارد

عشایری گفت: آتش نشانی جهرم بعد از شیراز بیشترین مأموریت های امدادی استان فارس را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محسن عشایری»، امروز (یکشنبه 13 مهر) در دیدار پرسنل آتش نشانی با حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم، با اشاره به اینکه تلاش داریم تا در سازمان آتش نشانی خط و مشی مان را خدمت به خلق خدا بگذاریم، گفت: پرسنل آتش نشانی جهرم در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی جهرم ضمن اشاره به فعالیت های شبانه روزی این سازمان، افزود: با توجه به وسعت شهری جهرم، در شبانه روز عملیات خاص و متعددی توسط عوامل این سازمان انجام می شود. 

 

وی با اشاره به اینکه آتش نشانان جهرم در هر حال از آمادگی کامل برخوردار هستند، بیان کرد: به نسبت تعداد نیرو و به تناسب وسعت شهری با کمترین خطای انسانی عملیات ها را مدیریت می کنیم. 

 

عشایری با تاکید بر اینکه تداوم آموزش را در دستور کارمان داریم، عنوان کرد: سر فصل های استاندارد سازمانی همواره برای پرسنل آموزش داده می شود تا در عملیات ها به صورت کامل و منطبق با استانداردها به ایفای نقش بپردازیم.

 

وی با اشاره به جایگاه آتش نشانی جهرم در استان فارس، تصریح کرد: طبق گفته کارشناسان استانداری فارس، آتش نشانی جهرم دومین شهر بعد از شیراز از لحاظ امکانات و امدادرسانی است. 

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی جهرم با اشاره به اینکه جهرم پر مأموریت ترین شهر استان فارس بعد از شیراز است، تصریح کرد: در منطقه شرق جهرم ایستگاه آتش نشانی وجود ندارد و این مهم یک معظل برای این قسمت از شهر است. 

 

وی با اشاره به اینکه نیازمند هفت ایستگاه آتش نشانی در شهر جهرم هستیم، گفت: اکنون سه ایستگاه آتش نشانی در شهر جهرم مشغول به خدمت رسانی به مردم است.

 

عشایری با اشاره به گرانی بیش از حد تجهیزات آتش نشانی، تصریح کرد: با وجود آشنایی آتش نشانان با امکانات مختلف امدادی اما شهرداری توان تامین خرید تجهیزات را ندارد. 

 

 

کد خبر 979364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha