اجرای طرح احسان قرآن در کانون‌های مساجدسمنان آغاز شد

حجت الاسلام موسوی از آغاز طرح ملي «احسان قرآن کريم» به همت کانون فرهنگي هنري معراج مسجد جامع شهر سمنان با ياد و خاطره سرداران مقاومت شهيد سردار سليماني و ابو مهدي المهندس و شهداي مدافع حرم سمنان خبرداد.

 حجت الاسلام «سید علی موسوی» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان، با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های قرآنی ویژه اربعین حسینی طرح احسان قرآن است گفت: این طرح به صورت ملی و با عنوان محوری «الحسین سفینة النجاة» از هفتم مهر آغاز شده و تا هفدهم همین ماه مصادف با بیستم صفر و اربعین حسینی ادامه دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های  فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه طرح ملی «احسان قرآن» به همت کانون فرهنگی هنری معراج   با یاد و خاطره سرداران مقاومت  شهید سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و شهدای مدافع حرم سمنان  در مسجد جامع سمنان آغاز شد اضافه کرد:ثواب قرائت قرآن در طرح «احسان قرآن» هدیه به سرداران مقاومت و شهدا می شود.

 

وی با تأکید براینکه مراسم احسان قرآن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود  ادامه داد: هر استان با توجه به شرایط کرونایی می‌تواند یک محفل انس با قرآن برگزار کند که اجرای این طرح با محوریت کانون فرهنگی هنری یا مساجد جامع استان‌ها است.

 

وی برگزاری مسابقه کتابخوانی،اجرای سرود توسط گروه های سرود مسجدی ،اجرای طرح سه شنبه های تکریم،محافل انس با قرآن کریم و برگزاری مجلس عزادارای با رعایت پروتکل های بهداشتی را از ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در ایام اربعین حسینی دانست.

 

حجت الاسلام  موسوی ملی احسان قرآن در سمنان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط «محمد اسماعیل آریامنش» قاری جوان و مطرح استان حلاوت معنوی دوچندان گرفت و سرهنگ دخانیان از یادگاران هشت سال دفاع مقدس نیز به روایتگری پرداخت.

کد خبر 979423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha