برگزاری نخستین نمایشگاه «مقابله با کرونا تهدیدات و دستاوردها» در استان فارس

اژدری گفت: نخستین نمایشگاه «مقابله با کرونا تهدیدات و دستاوردها» در استان فارس از ۱۶ تا ۲۴ مهر و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ میزبان علاقمندان در حوزه بهداشت و سلامت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصطفی اژدری»، امروز (یکشنبه 13 مهر) از برگزاری نخستین نمایشگاه «مقابله با کرونا تهدیدات و دستاوردها» خبر داد و به خبرنگاران گفت: این نمایشگاه در استان فارس به عنوان اولین نمایشگاه و سومین نمایشگاه در سطح کشور از 16 تا 24 مهر و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ میزبان علاقمندان در حوزه بهداشت و سلامت خواهد بود.

رئیس بسیج رسانه فارس افزود: این نمایشگاه به همت شرکت توسعه و مدیریت «فروغ افکار» و با همکاری شرکت «ماندگار آفرینان آویژه» و با حمایت معنوی دستگاه های دولتی استان فارس نظیر سپاه فجر، استانداری فارس، سازمان صنعت معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی شیراز، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: سپاه فجر استان فارس در این نمایشگاه با حضور ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فجر، سازمان‌های بسیج جامعه پزشکی، مهندسین، رسانه، صدا و سیما، کارگری و سایر اقشار در موضوعات مختلف به منظور حمایت از نمایشگاه مشارکت خواهد کرد.

اژدری اعلام کرد: این نمایشگاه در سه سالن «بهار»، «سرو» و «نرگس» نمایشگاه بین المللی فارس با محورهای خدمات الکترونیک و پدافند غیر عامل، تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی و همچنین مواد ضدعفونی، شوینده و پاک کننده برگزار خواهد شد.

 رئیس بسیج رسانه فارس ادامه داد: تا کنون ۵۵ شرکت برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند و پیش بینی می شود تا ۸۰ شرکت در این نمایشگاه حضور یابند.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین دستاوردها و فناوری‌های موجود روز در حوزه پیشگیری و مبارزه با کروناایجاد هم افزایی میان بخش‌های دولتی و خصوصی، شناسایی محصولات و تولیدکنندگان مرتبط با بیماری کرونا، توانمندسازی متولیان تولید و همچنین سایر اهداف ارزشمند دیگر برگزار خواهد شد.

کد خبر 979520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha