ساخت فیلم کوتاه با موضوع شهدا در اندیمشک

صداقت‌منش از ساخت فیلم کوتاه با موضوع شهدا توسط قرارگاه فرهنگی قرآنی الزهرا (س) اندیمشک خبر داد و گفت: این اثر می‌تواند نتیجه خوبی به همراه داشته باشد و دیگر مجموعه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی را جهت توجه به امر رسانه تشویق کند.

«محمدجواد صداقت‌منش» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه قرارگاه فرهنگی قرآنی الزهرا (س) اندیمشک فعالیت‌های خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است اظهار کرد: این قرارگاه متشکل از مجموعه‌های کانون فرهنگی هنری و موسسه قرآنی به انجام فعالیت‌های آموزشی، تربیتی، هنری، پژوهشی و مذهبی پرداخته است.

 

مدیر قرارگاه فرهنگی قرآنی الزهرا (س) اندیمشک افزود: حفظ، روخوانی و روانخوانی قرآن، تجوید سطح یک و ۲، مفاهیم و تفسیر قرآن، عقاید اسلامی و مسائل پیرامون نوجوانان، بلوغ و احکام از محورهای آموزشی این قرارگاه هستند.

 

وی اذعان کرد: در طی سال تحصیلی به ویژه در ایام امتحانات، کلاس‌های جبرانی به صورت رایگان توسط معلمان و اساتید قرارگاه فرهنگی قرآنی الزهرا (س) اندیمشک برای متربیان این قرارگاه برگزار می‌شود.

 

صداقت‌منش با بیان اینکه قرارگاه فرهنگی قرآنی الزهرا (س) اندیمشک گروه سرودی را با نام شمیم ولایت تاسیس کرده است تصریح کرد: خوشبختانه این گروه سرود شروع قوی داشت و اخیرا با نماهنگی که با عنوان حاج قاسم تولید و منتشر کرد، توانست یاد این ارزش‌ها را دوباره برای مردم زنده کند و موفق به کسب امتیازی ارزشمند برای فعالیت‌های این قرارگاه شود.

 

وی عنوان کرد: در محوریت‌های تربیتی و هنری فعالیت‌هایی از جمله معرفی و تبیین کتاب‌های تربیتی و ساخت کاردستی، ماکت و نقاشی به همراه برپایی نمایشگاه‌هایی مختص به این فعالیت‌ها در مناسبت‌های مختلف انجام شده است.

 

مدیر قرارگاه فرهنگی قرآنی الزهرا (س) اندیمشک از ساخت فیلم کوتاه با موضوع شهدا توسط این قرارگاه خبر داد و بیان کرد: این اثر می‌تواند نتیجه خوبی به همراه داشته باشد و دیگر مجموعه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی را جهت توجه به امر رسانه تشویق کند.

 

وی ادامه داد: کتابخانه کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) اندیمشک در آینده‌ای نزدیک و در راستای آموزش مسائل پژوهشی و ترویج فرهنگ کتابخوانی و مباحث قرآنی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

صداقت‌منش اضافه کرد: در ماه محرم سلسه مباحث راه روشن به عنوان اقدامی نوین و زیبا با سخنرانی روحانیون، اساتید برجسته حوزه و دانشگاه، محققان و نویسندگان، پیرامون موضوع عاشورا و خانواده در هفت جلسه اجرا شد.

 

وی اظهار داشت: متربیان قرارگاه فرهنگی قرآنی الزهرا (س) اندیمشک توانستند با کمک مربیان و اساتید این قرارگاه در مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی مقام‌های بسیار خوبی را در رشته‌های حفظ قرآن، روخوانی، روانخوانی، تجوید، تفسیر، احکام و نهج‌البلاغه در سطح شهرستان اندیمشک و استان خوزستان کسب کنند.

 

مدیر قرارگاه فرهنگی قرآنی الزهرا (س) اندیمشک حضور پرشور اعضای این قرارگاه را در راهپیمایی‌های مناسبتی از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و خاطر نشان کرد: در موضوع عترت، هیئتی به نام خدام الزهرا (س) تاسیس شده است که در ماه محرم و دیگر ایام مذهبی توسط جوانان و نوجوانان مدیریت می‌شود.

 

کد خبر 979576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha