توزیع نان نذری میان ۱۰۰ خانواده محروم در شهرستان جهرم

بخشی گفت: توزیع نان نذری برای یکصد خانواده محروم و کم برخوردار شهرستان جهرم به صورت مشارکتی با آستان قدس رضوی انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «هادی بخشی»، امروز (سه شنبه ۱۵ مهر) در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح شناسایی خانواده های کم برخوردار با همکاری خیرین در شهرستان جهرم، گفت: بدین منظور طرح «نان مهربانی» برای یکصد خانواده محروم و کم برخوردار به صورت مشارکتی با آستان قدس رضوی انجام شد.

 

مسئول دفتر هماهنگی کانون‌های رضوی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه در این طرح مبلغ ۴۵۰ هزار تومان توسط آستان قدس رضوی و خیرین به صد خانواده کم برخوردار تخصیص یافت، افزود: به واسطه این طرح هر خانواده روزانه پنج هزار تومان نان از نانوایی های طرف قرارداد، دریافت می کند.


بخشی با دعوت از همشهریان برای شرکت در این طرح، خاطرنشان کرد: نیکوکاران و خیران می توانند تا ۲۱ مهرماه به این پویش پیوسته و در برکت بخشیدن به سفره نیازمندان شریک شوند.

 

وی افزود: طرح دیگری نیز تحت عنوان پخت نان مهربانی و توزیع آن در محلات کم برخوردار با مشارکت خیرین و داوطلبین مردمی در حال انجام است که در روزهای آینده توسعه خواهد یافت.
 

مسئول دفتر هماهنگی کانون‌های رضوی شهرستان جهرم همچنین با اشاره به برنامه های اجرا شده توسط نمایندگی آستان قدس رضوی  و مرکز نیکوکاری رزمندگان اسلام جهرم در ایام شیوع کرونا گفت: در این راستا یک میلیارد تومان کمک طی تفاهم نامه و قرارداد با موسسات حمایتی و ۶۰۰ بسته کمک‌ های مؤمنانه به خانواده های کم برخوردار داده شده است.

.

کد خبر 979577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha