خانواده شهیدان «رمضانی» میزبان اعضای خواهر کانون شهدای شهرک کارشناسان شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان گفت: اعضا و فعالان خواهر کانون شهدای شهرک کارشناسان به دیدار خانواده شهیدان «رمضانی» رفتند.

«علی اصدق» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضا و فعالان خواهر کانون شهدای شهرک کارشناسان به دیدار خانواده شهیدان «رمضانی» رفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان تصریح کرد: در این دیدار از مادر شهید دلجویی و از صبر و شکیبایی این بانوی بزرگ تقدیر و تجلیل شد.

 

وی اعلام داشت: خانواده شهدا نور چشم همه ملت ایران هستند و تقدیر و دلجویی از آنها در این ایام یک وظیفه همگانی است.

 

اصدق خاطر نشان کرد: این حرکت فرهنگی بصیرت، آگاهی و صبر و شکیبایی خانواده شهدا را به نوجوانان و جوانان نسل امروز آموزش می دهد و با فرهنگ ایثار و شهادت مانوس تر می کند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان یادآور شد: نسل امروز با حضور در جبهه های مقاومت نشان دادند که پرچم اسلام هیچگاه زمین نخواهد ماند و ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس خواهیم بود.

 

اصدق افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا این دیدار با تعداد محدودی از خواهران این کانون و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

شهید ابراهیم رمضانی در 23 بهمن سال 57 در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و شهید غلامحسین رمضانی در 26 اردیبهشت سال 61 در عملیات آزادسازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

کد خبر 979663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha