تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار به پروژه مجتمع شهید مظاهری  شهر مریانج

احسانی به پروژه های فرهنگی همدان اشاره کرد و گفت: مجتمع فرهنگی و هنری شهید مظاهری شهر مریانج با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد و با اعتبار حدود ۲ میلیارد تومان در حال انجام است.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با اشاره به اینکه در استان همدان سرمایه های خوبی مثل مجتمع های فرهنگی هنری وجود دارد، گفت: : باید در زمینه بهره برداری از این ظرفیت ها تلاش بیشتری شود

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان  با بیان اینکه باید با تقویت سرمایه‌های فرهنگی در تحقق تمدن نوین اسلامی نقش‌آفرینی کنیم، افزود: با برنامه‌ریزی اصولی با بهره‌مندی و تقویت سرمایه‌های فرهنگی خود  می توان با اعتقاد قلبی و حرکت در راستای منویات رهبری و سیاست‌های نظام و انقلاب در تحقق تمدن نوین اسلامی نقش‌آفرینی کنیم.

 

وی به پروژه های فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهید مظاهری شهر مریانج با مساحت حدود 3 هزار منرمربع با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد درحال اتمام است و  این پروژه امسال حدود 2 میلیارد تومان اعتبار دارد که با دستور استاندار محترم تامین شده است.

 

احسانی اظهار داشت:  مجتمع فرهنگی و هنری شهید مظاهری در سال 97 به نهاد کتابخانه‌ها واگذار شده و پس از اتمام و تکمیل پروژه بخش کتابخانه توسط نهاد و بخش مجتمع فرهنگی وهنری هم توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در خصوص پروژه فرهنگی و هنری فامنین هم تصریح کرد: این پروژه با مساحت حدود 5 هزارمترمربع درحال ساخت است و امسال 7 میلیارد تومان اعتبار دارد که امیدواریم فاز اداری مجتمع تا پایان سال به اتمام برسد.

کد خبر 979789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha