شهادت با فرهنگ ايثار و از خودگذشتگی گره خورده است

رحمانیان با اشاره به اینکه واژه شهادت با فرهنگ ايثار و از خودگذشتگی گره خورده است، گفت: تكليف و وظيفه ما ادامه دادن راه شهدا و آرمان هايی است كه به خاطر آن شهدای عزيزمان از جان خود گذشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رحمانيان»، امروز (سه شنبه ۱۴ مهر) در نهمین یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی جهرم با گرامی داشت شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعين سلامت، گفت: شهادت واژه ای است كه با فرهنگ ايثار و از خودگذشتگی گره خورده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه تكليف و وظيفه ما ادامه دادن راه شهدا و آرمان هايی است كه به خاطر آن شهدای عزيزمان از جان خود گذشتند، افزود: منش، روش و مسیر شهدا باید سرلوحه زندگی مان قرار بگیرد.


وی با اشاره به شهدای نسل سوم و شهدای مدافعين سلامت گفت: روحيه ايثار گری، حس فداكاری و مسئوليت پذيری موجب شد كه بسياری از پزشكان و پرستاران ميهن‌مان در بحران كرونا با تمام وجود در راه سلامت مردم تلاش كنند و  حتی برخی از آنان در اين راه،  جان خود را از دست دادند.


رحمانیان با اشاره به اینکه 340 نفر از كادر درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در راه خدمت به مردم به اين بيماری مبتلا شدند، بیان کرد: تعدادی از پزشكان و پرستاران شهرمان نیز با وجود داشتن بيماری های زمينه ای پای كار بوده و خالصانه برای سلامت همشهريان خود تلاش می كنند.

 

وی از كادر درمان و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم كه از ابتدای شيوع بيماری كرونا در شهرستان برای مقابله با اين بيماری همت گماشتند تشكر و قدردانی کرد.

 

دانشگاه علوم پزشکی جهرم، در دوران دفاع مقدس و در راستای حفظ کیان نظام جمهوری اسلامی، هفت شهید گلگون کفن را تقدیم به انقلاب و نظام کرده است.

 

به گزارش شبستان، روایت گری و خاطره گویی «بهرام زارعیان» از آزادگان هشت سال دفاع مقدس، بیان خاطرات هشت سال جنگ تحمیلی و فداکاری های مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا از سوی «رحیم رئوفی»، از رزمندگان سال های دفاع مقدس و جهادگر عرصه سلامت از دیگر برنامه های یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی جهرم بود.

 

در پايان اين مراسم نیز از زحمات جهادگران عرصه سلامت تجليل به عمل آمد.

کد خبر 979807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha