اصلاح روش غلط به طریق مهارت به معنای صیانت از سرمایه ملی است

اوسط هاشمی با اشاره به اینکه با اعتبار یک سال دورریز نان می توانیم بخش اعظمی از کارگاه های فنی و حرفه ای را بروزرسانی کنیم، گفت: اصلاح روش غلط به طریق مهارت به معنای صیانت از سرمایه ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی اوسط هاشمی»، امروز (دوشنبه 14 مهر) در دیدار با مسئولین اتاق بازرگانی فارس که در محل این اتاق برگزار شد، گفت: معرفت پیرامون مهارت در این جلسه شاهد بودم، باعث خرسندی است.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور با اشاره به اینکه اتاق یک نهاد نهادینه شده است و قابلیت های خود را به رخ کشیده است، تاکید کرد: من نجات، کشور را در نوع نقش آفرینی نهادهای مردمی می دانم و اگر دولت فعالیت خود را به نهاد ها بسپارد، شاهد پیشرفت های زیادی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه برای ما شغل مهم است، شغلی که با روی آوری به نیاز زمان بتواند خود را محکم نگهدارد و برای روی آوری به نیاز زمان باید آموزش مستمر باشد، اظهار کرد: چرا که تولید علم و دانش بسیار سرعت زیادی دارد.

اوسط هاشمی با یادآوری این مطلب که باید ثبات شغل را شاهد باشیم و دست هر کسی که در این رابطه فعالیت کند، را به گرمی می فشاریم، افزود: میل به مهارت آموزی باید در جامعه ایجاد شود و از این رو باید به سنجش مهارت باید توجه کرد و الزام فراگیری مهارت در نظر گرفته شود، چرا که این راه یکی از مهمترین راه های مقابله با فساد رانت و پارتی بازی است.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور با اشاره به اینکه با اعتبار یک سال دورریز نان می توانیم بخش اعظمی از کارگاه های فنی و حرفه ای را بروزرسانی کنیم، تاکید کرد: اصلاح روش غلط به طریق مهارت به معنای صیانت از سرمایه ملی است.

کد خبر 979809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha