اجرای طرح های محرومیت زدایی در ۱۰ هزار روستای کشور

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه سالانه ۸ هزار طرح محرومیت زدایی را در مناطق محروم و روستاهای کشور اجرا می شود، گفت: این طرح ها در ۱۰ هزار روستای کشور اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، سردار پاسدار «محمد زهرایی» در گفت و گوی ویژه خبری صدا و سیمای مرکز ایلام اظهار کرد: با محدود کردن عرصه فعالیت‌ها، هم اکنون خدمات بسیج سازندگی در سه حوزه تامین آب روستایی، تامین مسکن و زیر ساخت‌های اشتغال پایدار  تمرکز کرده است.

 

وی تصریح کرد: از ۴۰ هزار روستا در سراسر کشور ۱۰ هزار روستا هدف اجرای این طرح‌ها قرار گرفته است.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به خدمات ارائه شده در مناطق محروم و روستایی استان ایلام، افزود: خدمات سازمان بسیج سازندگی در حوزه تامین آب زمین‌های کشاورزی و مسکن محرومین در این استان ادامه دارد.

 

سردار زهرایی در ادامه با بیان اینکه ۳۵ نفر از بسیجیان در راه خدمت رسانی به مردم و قشر محروم جان خود را فدا کرده اند، گفت: به جوانان توصیه می شود با ملحق شدن به گروه‌های جهادی طعم شیرین معنویت وخدمت رسانی به محرومین را از نزدیک تجربه کنند.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: این سازمان سالانه ۸ هزار طرح محرومیت زدایی را در مناطق محروم و روستاهای کشور با همکاری دستگاه های اجرایی به سرانجام می رساند.              

کد خبر 980043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha