روحیه جهادی ملت ایران جنگ اقتصادی دشمنان را خنثی خواهد کرد

حبیبی گفت: درس جهادی عاشورا با الهام از ایثار و شهادت به ملت ایران آموخت که باید در برابر ظالم ایستاد و امروز نیز با روحیه جهادی ملت ایران در مقابل جنگ اقتصادی تمام عیار دشمنان ایستادگی کرده ایم و با اتحاد و همدلی آن را خنثی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «عزیز حبیبی» امروز (15 مهرماه) در اولین همایش ملی «اربعین» در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برپایی این مراسم معنوی به نام اربعین افتخار بزرگی برای اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی است و در برگزاری این برنامه های معنوی طی سال های آتی برنامه ریزی های بهتر و سازنده تر خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: عاشورا یک نهضت بزرگ برای همیشه تاریخ برای مسلمانان است و باید این حادثه را به عنوان درس معنوی و الگوی جهادی خود قرار دهیم.

 

این مقام مسئول یادآور شد: درس جهادی عاشورا با الهام از ایثار و شهادت به ملت ایران آموخت که باید در برابر ظالم ایستاد و امروز نیز با روحیه جهادی ملت ایران در مقابل جنگ اقتصادی تمام عیار دشمنان ایستادگی کرده ایم و با اتحاد و همدلی آن را خنثی خواهیم کرد.

 

حبیبی افزود: اگر روحیه جهادی را حفظ کنیم و به کار گیریم مطمئنا خواهیم توانست کارهای ارزشمندی را به جامعه ارائه دهیم و مجموعه جامعه دانشگاهی باید این روحیه را سرلوحه وظایف خود در برنامه های علمی خود قرار دهد.

 

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان یکی از نهادهای این انقلاب تاکنون دستاوردهای علمی بزرگی را به کشور  معرفی کرده است و امسال نیز 3 نفر از اعضای علمی این دانشگاه به جمع دانشمندان یک درصد جهان برگزیده شده اند.

 

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اعلام داشت: بیش از 11 نفر از دانشجویان از سراسر کشور از خدمات علمی این دانشگاه بهره مند هستند.

کد خبر 980111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha