۷۰میلیون تومان اقلام و تجهیزات بهداشتی بین مراکز درمانی ملایر توزیع شد

نوروزی گفت: اداره اوقاف و امور خیریه ملایر۷۰ میلیون تومان اقلام و تجهیزات بهداشتی بین مراکز درمانی ملایر در دو هفته اخیر توزیع کرد.

«حمید رضا نوروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از زمان شیوع کرونا از اسفند ماه سال گذشته تا کنون در کنار سایر نهادها و دستگاه‌های اقدامات و کمکهای لازم را به حوزه درمان و نیازمندان شهرستان داشته است.

 

 معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه این اداره در راستای نیت واقف مرحوم سیف الدوله کنون بیش از 3 هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کرده است گفت: این بسته ها هر کدام بیسن 300 تا 400 هزار تومان بوده است

 

وی در ادامه به دیگر اقدامات  این اداره از زمان شیوع کرونا در حوزه درمان اشاره کرد و افزود: از اسفند ماه سال گذشته تا کنون بیش از یکصد ممیلیون تومان کمک و تجهیزات به حوزه درمان شهرستان از سوی اداره اوقاف و امور خیریه در راستای نیت واقف انجام شده است.

وی گفت: با توجه به موج سوم کرونا و در راستای سلامت کادر درمان و نیاز بیماران کرونایی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از محل و در راستای نیت واقف اقدام به توزیع تجهیزات و مواد ضد عفونی کننده در مراکز درماتنی شهرستان ملایر داشته است.
وی از توزیع 4 هزار ماسک پزشکی ال 95 در بین کادر درمانی بخش سیف الدوله بیمارستان امام حسین(ع) ملایر طی دو هفته گذشته خبر داد و گفت: همچنین دستگاه فشار سنجف دستگاه اکسیژن سنج برونکات ریکاووری نیز از محل نیت واقف به بیمارستان امام حسین(ع) ملایر اهدا شد.


معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر همچنین با اشاره به اینکه طی دو هفته گذشته 5 هزار عدد ماسک سه لایه نیز بین بیمارستان‌های شهرستان ملایر توزیع شده گفت: برای تهیه این تعداد تجهیزات و ماسکهای توزیع شده 70 میلیون توممان هزینه شده است

نوروزی با بیان اینکه امسال برای هشتمین سال ننیز طرح مهر تحصیلی در شهرستان ملایر انجام شد گفت: در این طرح  2 هزار و 300 بسته لوازم التحریر و کیف هر کدام به مبلغ 300 هزار تومان و جمعا 700 میلیون تومان بین دانش آموزان  نیازمند ملایر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت قرمز شهرستان و با توجه به ستاد ملی کرونا در اربعین برنامه خاصی را در بقاع متبرکه نداریم گفت: بقاع متبرکه باز است و زیارت به صورت سرپایی توسط زوار انجام می شود.

 وی با اشاره به  اینکه  برنامه های لازم برای دهه آخر سفر و هفته وقف نیز در حال انجام است یادآور شد: در هفته وقف نیز برنامه های مختلفی را در سطح شهرستان با رعایت پروتوکل های بهداشتی خواهیم داشت.

 نوروزی با اشاره به اینکه شهرستان ملایر در حوزه وقف جایگاه ویژه ای را در کشور و جایگاه برتر را در استان دارد افزود: این شهرستان با دارای  بیش ار 170 موقوفه است که بیشترین و بالاترین موقوفات مربوط به  مرحوم  شادروان سیف الدوله است.

کد خبر 980183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha