کار آفرینی گروه جهادی کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) برای یک معلول

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) گفت: گروه جهادی این کانون در یک حرکت فرهنگی برای یک معلول جسمی با تامین اسباب کار زمینه کارآفرینی و ایجاد شغل معرق کاری را برای ایشان فراهم کرد.

«امید روشنی صبح» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: گروه جهادی این کانون در یک حرکت فرهنگی برای یک معلول جسمی با تامین اسباب کار زمینه کارآفرینی و ایجاد شغل معرق کاری را برای ایشان فراهم کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تصریح کرد: حمایت در فروش تولیدات معرق این معلول توسط جوانان جهادی این کانون از دیگر اقدام های حمایتی برای افزایش توان تولید این کارآفرین معلول است.

 

وی ادامه داد: تلاش می شود تا با حمایت از خانواده های نیازمند نسبت به توانمند کردن آنها اقدام شود تا آسیب های اجتماعی در این زمینه در سطح محله کاهش یابد.

 

روشنی صبح اظهار داشت: کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا از طریق توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، همکاری در تهیه لوازم منزل برای خانواده های نیازمند و کمک به تعمیر منازل این خانواده های از جمله فعالیت های این گروه جهادی است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) افزود: این فعالیت ها در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

کد خبر 980269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha