ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رویکرد طرح ملی سه شنبه های تکریم است

حجت الاسلام موسوي ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را رویکرد طرح ملی «سه شنبه های تکریم»عنوان کردوگفت: هدف و آرمان شهدا دفاع از حق و حقانیت اسلام بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،حجت الاسلام «سید علی موسوی» در پانزدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم در منزل شهید «سید علی اصغر شنایی»از شهدای مدافع حرم در شهر دیباج دامغان ،هدف و آرمان شهدا را دفاع از حق و حقانيت اسلام عنوان کردوگفت: زماني که شهيد خود را فداي ملت مي کند مردم نيز نبايد راه شهيد را فراموش کنند و بايد نام و ياد شهدا را زنده نگه دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه مانوس شدن با شهدا باعث آشنایی بیشتر با راه شهداست  اضافه کرد:  شهدا نمی گذارند حق ملت پایمال شود و خودشان را فدای ملت می کنند.

 

وی با اشاره به توجه به وصیت نامه شهدا در بهره گیری از سیره ائمه اطهار(ع اظهارداشت: همه ما با پیروی از شهدا راه امام حسین(ع) را ادامه خواهیم داد و باید بدانیم که پدران و مادران شهدا با الگوگیری از حضرت زینب(س) اسوه صبر در جامعه اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام موسوي گفت: مقام پدر و مادر شهدا در جایگاه صبر و استقامت از سیره ائمه معصومین برگرفته شده است و مردم جامعه ما باید الگوگیری از زندگی اهل بیت(ع) را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تأکید براینکه هدف و آرمان شهدا شهدا دفاع از حق و حقانیت اسلام بوده است  ادامه داد: زمانی که شهید خود را فدای ملت می کند مردم نیز نباید راه شهید را فراموش کنند و باید نام و یاد شهدا را زنده نگاه دارند.

 

وی با اعلام این مطلب که راه درستی که شهدا داشته اند فراموش شدنی نیست  افزود:  این راه شهید تجدید پذیر است و باید فرهنگ ایثار و شهادت به طور دائم در جامعه تزریق شود.

 

حجت الاسلام موسوی با تقدیر از میزبانی خانواده شهید«سید علی اصغر شنایی» در پانزدهمین هفته از طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» گفت:اقشار مختلف جامعه هدف این  طرح هستند و در مرحله اول تجلیل از خانواده معظم شهدا در دستور کار بوده است و در ادامه نیز تجلیل از نخبگان،فرهیختگان و ... صورت خواهد گرفت.

کد خبر 980677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha