اصناف در استفاده مستمر از ماسک بی دقتی می کنند

استاندار زنجان با اشاره به اینکه توزیع ماسک یک هزارتومانی در فروشگاه های بزرگ به مردم اطلاع رسانی شود، گفت: اصناف در استفاده مستمر از ماسک بی دقتی می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان زنجان بر ضرورت توزیع عادلانه آگهی در بین رسانه ها تاکید کرد و گفت: یکی از مصوبات این جلسات راه اندازی سایتی برای درج عملکرد دستگاه های اجرایی و گزارشات رسانه از دستگاه های اجرایی بود که بایستی به زودی محقق شود.

 

فتح الله حقیقی با بیان اینکه ارتبط مدیران با روابط عمومی و رسانه ها باید درست باشد، گفت: یکی از وظایف شورای اطلاع رسانی اطلاع از به روزرسانی سایت های ادارات است.

 

این مقام مسئول افزود: حل مشکلات و مسائل خبرنگاران و‌ اصحاب رسانه باید به عنوان یک اولویت در دستور کار مدیران و شورای اطلاع‌رسانی استان باشد.

 

وی در ادامه به وضعیت کرونا در استان و ممنوعیت برگزاری هرگونه برنامه نمادین به مناسبت اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: مردم بایستی از توزیع ماسک یک هزار تومانی در فروشگاه های بزرگ مطلع باشند.

 

استاندار زنجان بر ضرورت تجدید نظر در نحوه اطلاع رسانی به مردم در موج سوم کرونا تاکید کرد و گفت: مردم باید بدانند که نمی توان با کرونا شوخی کرد از اینرو با افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و در اماکن عمومی ماسک نمی زنند، به شدت برخورد خواهد شد.

 

حقیقی با تاکید براینکه اصناف هم بایستی در محل کسب و کار خود به طور مرتب از ماسک استفاده کنند، خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی بایستی به گفتمان غالب در بین اصناف تبدیل شود.

 

وی همچنین با تاکید بر استفاده از بضاعت مردم در مقابله با کرونا، خاطرنشان کرد: امکانات بهداشتی که در اختیار مردم استان زنجان قرار می گیرد در هیچ استانی با این شدت وجود ندارد.

کد خبر 980732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha